LINTAH dalam kangkung.

KANGKUNG oh KANGKUNG...


huhu sayur faveret gak tuh..tapi kan lepas baca ni PADAH MAKAN KANGKUNG terus jadi cuak sikit.. yer ke ni???
huhu..ha takut tak??takut tak???
aku pon ada cerita nak kongsi pasal lintah dalam kangkung ni...hehe
tahu tak yong tau foo??tak tahu?? tak pernah makan?? ish2 kesian..

nilah yong tau foo
Haaa dah tahu dah kan? dalam yong tau foo ni kan ada kangkung kan??
cerita ni adik aku yang bagitau..
Ada p.cik kawan adik aku ni teringin nak makan yong tau foo dan dalam yong tau foo tu mesti kena ada kangkung lau tak tak sedap..so tengah2 seronok dia makan kan..tiba2 time dia makan kangkung tapi dia kunyah dia rasa kenyal..dia kunyah jugak still rasa kenyal..so dia pelik la awat yang kangkung ni liat semacam jer kan..so dia ludah la nak tengok apa dia sebenaqnya...
RUPA-RUPANYA lintah bulan....


yerks....nak muntah kot..aku tak dapat bayangkan lau aku yang jadi orang tu..huhu tobat lepas ni tak makan dah...hehe..
tapi mujur dia tak telan lagi kan..cer bayangkan lau lintah tu still hidup..pastu dah ditelan...Ya Allah mintak2 di jauhkan la
so lepas ni jadi macam aku..tak makan batang sayur..suma sayur aku tak makan batang dia...hehe selamat cikit yer dak???

EH2 korang pernah tengok cerita DUKUN LINTAH tak???


tapi aku rasa cerita ni dah lama gila...tapi best la bagi yang suka cerita pelik2,scary,geli2 macam aku ni..hehe..tak caya cita ni best??g cari kat utube and tengok sendiri..hehe..
selamat menonton...


1 comment: