demam JEPUN

Assalamualaikum orang2 kampung.....

Esok bersamaan dengan 15 jun 2013 aku ada paper Bahasa Jepun.... penat wei nak menghafal..
lagi2 orang kampung nak cakap Jepun...doumo...

sapa nak belajaq Jepun?? meh aku ajaq hgpa sikit cara nak kenalkan diri dengan orang yang pertama kali berjumpa..

はじめまして。(hajimemashite)
わたしは ヌル ヒダや です。(watashiwa nurul hidayah desu )
ケダ から きました。(kedah kara kimashita)
わたしは UTeM の がくせい です。(watashiwa utem no gakusei desu)
どうぞ よろしく。(douzo yoroshiku)

maksud dia lebih kurang mcm ni la:
salam perkenalan (kali pertama).
nama saya nurul hidayah
datang dari kedah.
saya pelajar UTeM.
selamat berkenalan.

ok cukup tuk aku mengarut..doakan aku untuk paper jepun esok k....

sayounara..............

1 comment:

  1. nak duit lebih tak..? meyh dtg cni :) http://adorafiq.blogspot.com/2013/06/do-you-want-get-big-money.html

    ReplyDelete