LYANA EVANS, AYUNI DAN BABY DIANA....

Assalamualaikum rakyat jelata sekalian.....

ok kali aq nak cita sal budak2 yang tgh "HOT" dkat twitter skang..huhu dasyat budak2 ni...
sapa budak2 tu??kenal ke??btol ke ni??meh aku story cikit...
kpada pembaca ambil ni sebagai pngajaran dan fikir2kanlah....

AYUNI (truly KOREA):
ayuni ni memang pmnat K-POP habis lah...
muda lagi budak ni..tapi disebabkan K-POP snggup dia hina2 MALAYSIA..sanggup lak tu nak tukar kerakyatan.nak jadi orang KOREA yer dik...haish dunia2.org korea tu tak kenal pon ko tu sapa.nama ko pon dia xtahu.nak sangat jadi rakyat diaowg,dipersilakan..tp kan agak2 diaowg terima x???



LYANA EVANS(tanggang moden):
knapa lak ngan dia ni kan?si lyana ni aku xsempat nak usha coz dah deactive..
tengok cerita dia ni kes maki2 & sumpah2 bapak dia.harap ayah dia mati cepat.hurm sabo jelah.
jangan lah ada lagi orang macam ni..setruk mana pon ayah kita dia adalah permulaan kita.tanpa dia siapalah kita ni.ada yanh cakap dia ni kes ayah xbagi kluar rumah la.pernak kena rogol ngan ayah dia la.tapi aku sendiri xtahu la sal 2.

BABY DIANA(pulangkan):
apa lak yang si diana ni wat eh?meh aku story ckit. si diana ni meroyan sebab pakwe dia tinggalkan dia lepas ambik dara dia.so dia tweet macam ni RT : THANKS SBB HILANGKAN DARA AKU OK!! KHAS UNTUK HAZIQ!
haish dunia sekarang suma kau nak cerita kat orang...meh kita usha gambar la..

  hurm diaowg ni suma dah deactivate akaun dah..
p/s:kita suma dilahirkan mempunyai akal fikiran,so gunakanlah akal dengan sebaik mungkin.jangan jadikan nafsu sebagai akal kerana ia akan membawa ke arah keburukan..




No comments:

Post a Comment