BACK TO december

So this is me swallowing my pride
Standing in front of you,
saying I'm sorry for that night
And I go back to December all the time
It turns out freedom ain't nothing but missing you
Wishing I'd realized what I had when you were mine
I go back to December,
turn around and make it alright

I go back to December all the time



hehe ini entry bukan nak cita sal lagu ni k..hehe

dah disember dah woi..apa yg korang dah wat dalam masa 1 tahun ni??ada apa2 perubahan x??dah tercapai ke azam yang korang wat masa awal tahun dulu?kalo belum cepat laksanakan..hehe
azam aku???hehe alhamdulillah dah tercapai...nak tahu apa azam aku??haha rahsia la beb.

banyak sangat perkara2 best yang berlaku tahun ni..thanks to all my friends yang wat hidup aku tahun ceria jer..and the most important person in my life...........







.
.
.
.
.
.
.
.
.
                                                


 my family..
thank to them very much..i LOVE u all la...
kalau nak citer apa yang best aku tak tahu bila nak habis entry ni..haha so aku tak nak cerita..kihkih
dah2 cukup merapu,aku nak study ni..hehe terima kasih sudi membaca..^_^

No comments:

Post a Comment